Záručne podmienky

ZÁRUČNÝ LIST PVC VÝROBKOV

Miesto montáže:………………………………………………………..

Č.výrobnej objednávky:……………………………………………

Č.faktúry:………………………………………………………………..

Dátum predaja:………………………………………………………….

Záručné podmienky.

Záručná doba na všetky výrobky je uvedená v nasledujúcom zozname:

Doba záruky sa počíta od dna nákupu a líši sa v závislosti od druhu výrobku. Dĺžka záručnej doby .:

  • okna PVC – 5 rokov,
  • dvere PVC – 2 roky,
  • hliníkové okna a dvere – 5 rokov,
  • dverové výplne – 2 roky,
  • izolačne skla – 5 rokov,
  • kovania – 2 roky,
  • tieniace výrobky – 2 roky

Záruka začína  plynúť  v momente vydania výrobku a jeho prevzatia.  Nárok  na záruku – kupujúci ho získava vtedy, keď sa uskutoční úplná úhrada za tovar.

Záruka sa vzťahuje na:

  • Trvácnosť a farbu profilov, ako aj na pevnosť konštrukčných spojov.
  • Zachovanie funkcií a správneho fungovania kovaní.
  • Tesnosť izolačných skiel

Záruka sa nevzťahuje na:

  • Nastavovania kovaní a údržbu okien a dverí.
  • Rosenie vonkajších a vnútorných okien, ani na prasknutia skiel, ktoré sa objavia počas používania.
  • Chyby a poškodenia, na základe ktorých bola znížená cena výrobku s mechanickými poškodeniami.
  • Nesprávne vykonanú prepravu kupujúcim.
  • Poškodenie po montáži stolárskych výrobkov ( akékoľvek poškodenie musí byť nahlásené pred montážou  PVC stolárskych výrobkov ) a nesprávne namontované stolárske výrobky.
  • Výrobky s poškodeným náterom v dôsledku znečistenia, použitia nevhodných lepiacich pások alebo chemických a ošetrovacích prostriedkov.
  • Mriežky a iné zabezpečenia, ktoré narúšajú konštrukciu výrobk
  • Príčiny, ktoré nesúvisia s bežným používaním stolárskych výrobkov alebo ich nesprávnym používaním, škody spôsobené náhodnými udalosťami a prírodnými katastrofami, ako sú povodne, požiare, víchrice vietor.
  • Chybná konštrukcia budov.
  • Vykonávanie úprav samotným kupujúcim ( s výnimkou vlastnej montáže prvkov poskytnutých na tento účel ).
  • Neodstránenie fólie chrániacej profily, zvyškov lepidiel a silikónu ihneď po montáži ( najneskôr však do 1 mesiaca od dátumu prevzatia ) a zabezpečenia prepravných stojanov ( bolo vytvorené len na dobu prepravy a je potrebné ho odstrániť hneď po obdržaní zásielky ).
  • Chyby a poškodenia vyplývajúce z prekročenia technických noriem v rámci objednávky kupujúceho, v ktorej deklaroval, že berie na vedomie možné následky týchto prekročení.
  • Chyby profilu ( poškodenie, škrabance ) neviditeľné za denného svetla od 3 m zvonka a 2 m zvnútra,
  • Prípadné zmeny odtieňov stolárskych výrobkov v dôsledku rôznorodosti vyrábanej šarže konkrétneho výrobk
  • Nepodstatné chyby ( t.j. chyby, ktoré nemajú vplyv na úžitkovú hodnotu PVC stolárskych výrobkov ).
  • Zasklenie po inštalácii do modelových, oblúkových alebo okrúhlych ok

Všetky vonkajšie poškodenia skiel a profilov musia byť nahlásené do 14 dní od dátumu nákupu. Po prekročení tejto lehoty sa na reklamácie nebude prihliadať. Spoločnosť MULTIMAX s.r.o. nezodpovedá za chyby okien a dverí, ktoré vznikli v dôsledku nesprávnej montáže ( s výnimkou montáže prevedenej firmou MULTIMAX s.r.o. ).  Záruku na montáž poskytuje montážna firma a zodpovedá za správne nastavenie okien a dverí.  Záručný servis opraví uznané chyby čo najskôr, najneskôr však do 30 dní odo dňa uznania reklamácie. Tento termín môže byť po dohode s klientom z opodstatnených objektívnych dôvodov zmenený.  Pred návštevou servisu odstráňte z okna všetky doplnkové prvky ( napr. žalúzie, rolety ), ktoré neboli dodané s oknom.

Pokyny na čistenie a údržbu.

Čistenie:

PVC profily je možné čistiť prostriedkom na umývanie riadu.  Nepoužívajte lieh, riedidlo ani rozpúšťadlá. Taktiež nie sú vhodné čistiace prostriedky s obsahom akýchkoľvek častíc, ktoré by ho mohli poškodiť povrch profilu. Súprava na ošetrovanie okien sú vybavené prostriedkami na ošetrovanie profilov, údržbu kovaní a tesnení.

Údržba  okien:

Aby si okno dlhý čas zachovalo svoju úžitkovú hodnotu, je nevyhnutná jeho pravidelná údržba. Preto je potrebné raz ročne vykonať nasledujúce údržbárske práce: skontrolovať funkčnosť pohyblivých častí okna, zakonzervovať kovania, skontrolovať tesnosť medzi krídlom a rámom, ošetriť tesnenie, skontrolovať drenážne systémy, v prípade potreby vyčistiť otvory, skontrolovať skrutky upevňujúce okná.

Údržba tesnení:

Tesnenia majú v okne veľmi dôležitú úlohu: chránia vnútro pred vodou, vetrom, chladom. Preto sa musia správne používať a udržiavať. Nemôžu sa čistiť chemikáliami ovplyvňujúcimi ich vlastnosti, elasticitu či dokonca rovnomernú priľnavosť k profilu. Tesnenia po každom čistení náležite ošetrite. Predídete tak okrem iného nadmernému splošteniu, prilepeniu tesnenia na pohyblivé časti okna a praskaniu.

Údržba kovaní:

Kovania okien sú väčšinou vyrobené z kovových prvkov. Sú vystavené pôsobeniu hrdze a korózii. Aby ste tomu zabránili, vykonajte aspoň  raz ročne ich údržbu a namažte ich strojovým olejom.

Pozor:

Ak sa na oknách zráža voda, znamená to, že sú príliš tesné. Tento jav je prirodzeným dôsledkom  nedostatočného vetrania miestností, v ktorých sa vytvára špecifická mikroklíma. Vodná para sa potom kondenzuje na ochladzovaných plochách  okna. Aby ste tomu to javu zabránili, mali by sa miestnosti vetrať. Toto by sa malo robiť pravidelne podľa potreby. Najlepšie je otvoriť všetky okná tak, aby došlo k úplnej výmene vzduchu v miestnosti. Trvalé odchýlenie okenného krídla často nestačí.

Dodatočné prvky opravy, rozmery, nahrádzanie.

Ak počas záručnej doby dôjde k technologickým zmenám súvisiacim so zavedením nových technológií ( profily, kovania, sklá, iné prvky ), potom v prípade stiahnutia alebo odstránenia prvkov vyžadujúcich opravu alebo výmenu z ponuky výrobca vymení také prvky s približnými alebo podobnými funkciami.

Reklamácia.

Podmienky uznania nahlásenej reklamácie.

Reklamáciu je potrebné podať písomne alebo elektronicky a podať na mieste nákupu buď u prijímajúceho technika ( v prípade individuálneho zákazníka ) alebo zaslať elektronicky na adresu:

obchod@eoknadvere.sk

K reklamácii pripojte fotodokumentáciu,  predovšetkým v prípade poškodenia alebo nesúladu medzi dodávkou a objednávkou.

Reklamácia nie je dôvodom na zadržanie platby za stolárske výrobky z PVC. Záruka sa nevzťahuje na nezaplatený tovar. Reklamujúci musí umožniť slobodný prístup k výrobku počas vykonávania záručných procesov. Zodpovednosť výrobcu, vyplývajúca zo záruky, je obmedzená do výšky hodnoty kúpeného tovaru. Záruka nevylučuje ani neobmedzuje práva kupujúceho, vyplývajúce z Občianskeho zákonníka, súvisiace s nesúladom medzi dodaným tovarom a zmluvou.

Dodatočné informácie.

Pri výbere drevených a PVC výrobkov, ktoré budú vystavené slnečnému žiareniu, sa treba vyhnúť tmavým farbám. Pretože existuje riziko skrútenia krídla a zhoršenia tesnosti výrobkov. Pri výbere panelov v tmavej farbe je potrebné mať strechu alebo na predchádzanie pokriveniu konštrukcie dverí vystavenej slnečnému žiareniu sa odporúča vybaviť panely dodatočnými výstužami s doskou „Plus” alebo vyrobiť panely s väčšou hrúbkou ako je štandard, t. j. 24 mm. Nedodržanie vyššie uvedených odporúčaní môže spôsobiť chyby ako je: deformácia, vydutie, uvoľnenie aplikácie, príliš veľká hrúbka dyhy. Výskyt týchto vád nemôže byť dôvodom na reklamáciu. Výplne bielych panelov vystavené priamemu slnečnému žiareniu môžu zožltnúť.

Spoločnosť MULTIMAX s.r.o. je oslobodená od všetkých nárokov a záväzkov, vrátane regresu, v rámci záruky za nasledujúcich okolností:

  • Farba skla je jeho vlastnou črtou, ktorá nezávisí od garanta a ako taká nepodlieha reklamácii.
  • Jav interferencie  ( lomenie svetla na skle ) je vlastnosťou skla a nie je predmetom reklamácie.
  • Výskyt „škvŕn“ na kompaktných sklách pri zaparení je jednou z čŕt skla a záruka sa na to nevzťahuje.
  • Spôsob spájania medziokenných rámov zaisťuje tesnosť kompaktných skiel a jeho estetika sama o sebe nie je predmetom reklamácie.
  • V prípade ďalšieho predaja výrobku, nasledujúci nadobúdateľ využíva záruku dovtedy, kým neuplynie záručná doba.
  • V prípade, ak nahlásená reklamácia bude neopodstatnená, všetky s tým súvisiace náklady ( podľa aktuálneho cenníka služieb a materiálov ) hradí kupujúci  ( predovšetkým náklady na príjazd a čas práce servisného technika ).
  • Poškodenie spôsobené na výrobku len počas záručnej doby.
  • Výrobky skladované a uchovávané v súlade s požiadavkami PN-B-05000:1996, j. v krytých, suchých a vetraných priestoroch.

Podrobné  informácie o stolárskych výrobkoch z PVC  nájdete  na  stránke www.eoknadvere.sk